Achtung:

Sie haben Javascript deaktiviert!
Sie haben versucht eine Funktion zu nutzen, die nur mit Javascript möglich ist. Um sämtliche Funktionalitäten unserer Internetseite zu nutzen, aktivieren Sie bitte Javascript in Ihrem Browser.

Gipsstation Bildhauereiwerkstatt Show image information
Form- und Abformstation Bildhauereiwerkstatt Show image information
Werkbank Holzwerkstatt Show image information
Bildhauereiwerkstatt Show image information
Drehscheibe Tonwerkstatt Show image information
Metallwerkstatt Show image information
Metallwerkstatt Show image information

Gipsstation Bildhauereiwerkstatt

Photo: Svenja Langer

Form- und Abformstation Bildhauereiwerkstatt

Photo: Svenja Langer

Werkbank Holzwerkstatt

Photo: Svenja Langer

Bildhauereiwerkstatt

Photo: Svenja Langer

Drehscheibe Tonwerkstatt

Photo: Svenja Langer

Metallwerkstatt

Photo: Svenja Langer

Metallwerkstatt

Photo: Svenja Langer

Art and its didactics/Emphasis sculpture

Prof. Dr. Karina Pauls

Contact
Prof. Dr. Karina Pauls

Kunst und ihre Didaktik (Bildhauerei)

Head of Subject - Professor

Phone:
+49 5251 60-2979
Office:
S1.102
Office hours:

nach Vereinbarung

Visitor:
Warburger Str. 100
33098 Paderborn

Contact details of the 'Art and its Didactics (Sculpture)' team

 

Overview of the studios

 

Overview of the courses offered in current and past semesters

 

Information on the offer of tutorials in various techniques of sculpture

 

Overview of student work from the practical art seminars

 

FAQ on artistic-practical BA/MA theses

 

Office

Office hours:

Das Sekretariat ist auf Grund von Mutterschutz/Elternzeit nicht besetzt. Bitte wenden Sie sich an Britta Stücher.

Technical Assistant
Phone:
+49 5251 60-2982
Office:
S2.100

Office hours:

Di - Fr: 9-12 Uhr & 13-16 Uhr

Artistic-technical Assistant

Alfons Knogl

Kunst und ihre Didaktik (Bildhauerei)

Künstlerisch-handwerklicher Mitarbeiter

Alfons Knogl
Phone:
+49 5251 60-3224
Office:
S2.104

Office hours:

During WiSe 2020/21, mondays, 11-12A M, Office S2.104

The University for the Information Society